Heeej :)

Tjaa Alla! :D
Jag är glaad ;) Utan anledning ^^ Är nästan inte sjuk längre o de e typ as gött? :) Va i skolan i fredags men sen blev jag dålig igen igår o frisk idag :O Man kan säja att det typ pendlar? x)
Meen nu får jag skriva om ngt annat ^^ Hur kul e det för er att läsa om att jag e sjuk? :o men vad ska jag skriva om? Typ...? EY! Sophias flygplan till thailand lyfter om en halvtimme :O Jag borde ha förljt med tkr jag ;) Lixom Thailand! Thailand!! Vem vill inte dit? <3
Okeej nu har jag sjukt tråkigt :o helt plötsligt blev allt det glada bara till tråkiga känslor? :o Det glada bah "POFF" borta? menmen jag får la roa mig med ngt ^^ Synd att det inte är sol nu, annars kunde jag ha gjort som jag o Sophia gjorde imorse xD Vi satt i hennes kök o redovisade GT o så upptäckte jag helt plötsligt att min skugga va på ett av köksskåpen x) Såklart borjade vi göra skuggfigurer o de va typ sjuukt kul? xD hahahah va är dumma i huvudet <3
Vad mer har jag gjort idag då? Ööööh..? jag bäddade min säng när jag kom hem från sophia (Y)  o seeen...? tror att jag typ åt? lr satt vid datan? lr läste jag? jag kanske gjorde mina läxor då? Lr va det senare? :O Aja sen fick jag iaf rådjursstek till middag (YAY!! finns det godare mat?!) med couscous o kålsallads-shit :) d va himla trevligt ;D o senare slog pappa på stort :O han hade gjort efterrätt med typ ananas o grejjer :) Egentligen gillar jag inte ananas men d smakade mest nötter :) Mööms <3 Min pappa lagar godast mat i världen när han vill :D <33
Meeen nu kmr jag inte på ngt mer o skriva :)

Hejdaaah <33

Fia <3


PS. Jag tänker på Filip HELA tiden <3 D e egentligen inte så bra? eftersom jag glömmer massa annat ^^ Menmen d e ju mysigt? <3 btw, Filip jag vill träffa dig NU! Vill inte vara sjuk mer ;( ses på torsdag ;( <3 (typ år dit juu) DS.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0