Toorsdag :)

Hejheej ;)
Torsdag idag dåe :p Slutade 11.15 idag precis som alltid på torsdagar (Y) As gött! :D
Har precis upptäckt att jag inte kan koka ägg ;( (tur att jag gillar stekta bättre ^^) Jag har även kommit på att jag inte kan köra moppe i branta isiga backar utan att ramla :O Imorse försökte jag mig nämligen på detta men jag ramlade :( Fast både jag och moppen klarade oss hyfsat (Y) Kom 30 min försent till gympan men jag skadade mig iaf inte ;)
Sa ju i förra inlägget att jag skulle babbla om mig själv, men jag kmr inte på ngt som är så väldigt "jag"? Ni får hjälpa mig :)
Ey! nu kom jag på lite grejjer! :)

Jag...
... ÄLSKAR choklad <3
... Har en kille som heter Filip Berntsson <33
... Kan inte koka ägg (som ni redan vet) ^^
... Bor i Onsala
... Är beroende av Chai Latte från Espresso House :O
... Är 174.5 cm lång
... Vill ha en digitalkamera i julklapp ;)
... Har lera i ansiktet just nu :O
... Har tråkigt färgade ögon ^^ (typ blå-grön-gråa)
... Har en lila mobil <3
... Vill ha jullov NU!
... gillar att läsa (särskilt Harry Potter<3)
... Hatar matte (Y)
... Har gröna väggar i mitt rum ;)
... Kommer inte på något mer att skriva :O

Sååå där ja :P Nu vet ni liite om mig íaf :o nu ska jag gå o tvätta bort leran i facet, plugga engelska, prova kläder och sminka mig :)

Heej sålänge <33

Fia <3

Kommentarer
Postat av: Sophiaa

FiaT!! Hahahah xD

Jag pratar med dig i telefon :: ^^

Trevliga punkter däär xD



Nu får du kommentera på min ;)

Puss på det.

<3

2008-12-04 @ 19:14:16
URL: http://sophiaamedph.blogg.se/
Postat av: Jaana

Då var vi två som älskar choklad och hatar matte då :D

2008-12-04 @ 22:27:28
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Mars

Choklad <3

höhö bor du i onsala? ;o

najs blogg ;D

<3

2008-12-05 @ 13:44:35
URL: http://marsochtonic.blogspot.com

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0