Sjuuuk ^^

Hej jag är sjuk :o
Jag ligger här i soffan o orkar inte göra så väldigt mkt ^^ Jag får typ en as konstig känsla, för jag ligger här o kollar på Oprah, målar naglarna, har fett hår o läser pocket böcker? ^^ det känns såå "Hej jag är en ensamstående arbetslös mamma som inte kan ta hand om mig själv?" Typ aaas skev känsla xD Saknas bara att jag skulle ligga o röka samtidigt xD
Ooohh! Nu börjar "Rachel Ray" :D Älskar henne :) Hon e så mysig, typ lagar mat o så i sin lilla studio ^^ Oh! Igår på RR så va d en gubbe där från nått tårt-ställe, o han va as cool! :O Först bakade han en blå tårta som han sen sprayade text på med ätbar färg??!! Lixom ätbar färg i en sprayburk?! Hur coolt e inte det?! o sen, så gjorde han en tårta som såg ut EXAKT som maten Rachel lagade då! :O :O (Pasta med fetaost, körsbärs-tomater och basilika ^^) AS COOL!!
Jag ville ha ALLA tårtorna ^^ Bara för det tänker jag äta glass sen ^^ (man får frossa när man e sjuk!)
Pratade med Filip i telefon igår i 3 timmar :o Vad pratade vi om egentligen? Trevligt iaf :) höhöh btw Filip, "grodlår" på franska heter "Cuisse de grenouille" xD
Oh nu sa RR "You can take some simple sirap and ginger" o med hennes mysiga röst lät det typ helt trevligt xD (jag är dum i huvudet)
Åh, när RR e slut så börjar den där tråkiga perioden när d inte e ngt kul på TV fram tills typ kl. 14.00 ;(  (jag kan det där efter att ha vart hemma i 3 dagar xD) Får väl fylla upp den tiden med att äta glass o kolla på allt jag har missat sen förra torsdan när jag va inne på datan sist ^^ (typ bloggar, bdb m.m)
Fan, nu e RR slut  ;( Fast helt plötsligt började dt nån komedi-serie? Verkar ganska kul :) o jag kom just på att jag  har bortglömd B&J i frysen!!! YAY! Mkt bättre än vanlig vaniljglass :D Tänker sticka o hämta den i frysen o frossa till den halv-trevliga komedi-serien :)
Btw,  min nya favorit-bok just nu e Bridget Jones Dagbok :) Sjukt kul, hah hon e såå patetisk ibland (eller hela tiden?) xD fast det dåliga e att jag typ ofta känner igen mig i henne ^^ hahaha JAG är patetisk? xD
Wiie, nu sitter jag o tänker på sommar-minnen ;) Saaknar sommaren 2oo8 ^^ Min bästa sommar hittills <3 Menmen, nu ska vi inte vara nostalgiska :O Vi måste leva i nuet :) o mitt "nu" är att gå och hämta glass (som jag hade glömt bort att jag var sugen på eftersom jag kollar på TV xD)

Nu orkar jag inte skriva mer :) Ska frossa glass <3

Hejdaaah <3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0