YoYoYo :)

Hallojsan :)
Orkar typ inte skriva så mkt ^^ Kände bara att jag borde uppdatera ngn gång :P
Sitter här o väntar på att Filip ska ringa ^^ skulle typ ringa mig när han hade ätit <3 Btw så ska vi träffas imorn :D (YAY!) 9 dagar sen vi träffades senast <'3
Vi babblade lite i telefon förut o kom på att vi inte har ngnstans att vara på nyår?! :O o så frågade jag Mars om vi kunde va hos henne men de typ går inte ;( Baaaajs? ;(
Menmen ^^ vi hittar väl på ngt (Y)

D har tagit mig typ 30 min att skriva det här? xD Känner att jag inte ägnar det så mkt uppmärksamhet ^^

Ha d bra! :) Hejdaaah <3

Fiiah<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0