Fatta vad jag är trist? :O :]

Tjaaaaaaaaaa? :)
Haha, jag suger! :) Inte ett enda blogg-inlägg sen 20:e december??? w00t?! :)
MEN! jag kanske funderar på att börja blogga ordentligt igen? :O  Har haft lite smått data-svacka sen.. jag vet inte.. typ sen ngn gång i februari? x)
Det känns som att jag kommer börja ett nytt liv lr ngt snart? Filip dumpade mig i onsdags, vi blev tillsammans igen på torsdag kväll, det känns som att det typ förändrade allt? :O Helt plötsligt har jag världens lust att göra nya grejjer hela tiden, jag har börjat sitta vid datorn igen (kanske inte så bra, men ändå^^), jag känner mig mer kär i Filip och jag känner mig typ smalare?? xD Värsta wierd känsla :DD
Så vi får väl hoppas att det här är en nystart för allting :D jag tänker sluta vara trött jämt, göra saker jag blir glad av och vara VÄRLDENS-BÄSTA-FLICKVÄN :D<3




Hejdå Barn :]<333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey dy e sötast å kmr alltid va världens bästa flickvän :D<333333333333333333333333333





BTW Massa fin bild :G

2009-04-14 @ 22:11:07
Postat av: Fia

Tack Älsk :D<33333

2009-04-14 @ 22:19:02
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0