Fredag-Lördag :)

Hejsan Hallojsan Babes :D
Jag är varm :O Typ sjukt varm och ändå sitter jag här i bara linne och shorts :D Det är typ sommar ute? :G
Tänkte att jag skulle börja med att skriva vad som hände igår och sedan lååångsamt och försiktigt glida över till vad som har hänt idag x) :D
Dagen igår började med skola som vanligt, men jag orkar inte skriva vad vi gjorde där ^^ Hände ändå inget kul? Eller aah, jag och Marsh undervisade Jam-Jam (Wille) i hur man bygger skog med hammare och spik :) Det var kul :) Och btw så har "Bruno" hår som ser ut som ett råttbo fullt med bajs, typ :S
Efter skolan tog vi bussen in till kba som planerat, och sen gick vi bort till Friskis. Jag DOG, mina väskor vägde MINST 3 ton, typ.. ^^ Men till slut var vi framme vid friskis, sjukt varma och helt utmattade xD (Det var iaf jag^^)
Dansen va rhimla kul, fast nu var det en extra instruktörs-folk med, och hon var t.o.m LÄSKIGARE än den vanliga :S Hon hade typ värsta energi och utstrålade massa "Jag-Vet-Att-Jag-Är-Bättre-Än-Ni-Så-Tro-Inte-Att-Ni-Är-Något"-känsla :( Tyckte inte om henne :(
Efter dansen så hämtade Jennis mamma oss på friskis och jag fick skjuts till en busshållplats precis utanför Filips område ^^ Vandrade upp mot hans hus och upptäckte att jag hade varit himla puckad på morgonen när jag tog på mig min vinterjacka ^^ Jag blev VARM ^^
Hemma hos Filip (även kallad "Filippo-boy" av min mamma xD) så åt vi middag med hans familj och Annas kompis Mathilda innan vi gick ut på promenad :) Vi gick till Furulid och Filip kastade pinnar på mig :( x) Jag försökte kasta tillbaka meeen jag missade ungefär alla gånger x) När vi kom hem igen så gick vi ner och kollade på Twilight (!!!!!!!!<3) med Filips mamma och pappa :P  Dom verkade gilla den :)
Efter filmen gick vi upp till Filips rum och myste lite innan vi somna<3

Jag sov typ sjukt bra inatt :) Jag vaknade bara en gång :P
Jag och Filip gick upp vid halv tio, lite efter att alla andra i huset hade stuckit till Varberg :P Filip kokade ägg (vilket jag inte kan) och så käkade vi det och mackor :)
Sen gick vi ut på promenad igen, vi gick till en lekplats jag aldrig har varit på föut :O Där gungade vi en stund innan vi vandrade vidare :) Jag började beskriva hur jag vill att mitt drömhus ska se ut och Filip ska köpa det till mig LP xD Jag vill ha ett stort hus med roliga vinklar (minst 2 våningar), det ska ha en speciell blek, mörk grå-grön färg och vita knutar, trädgården ska vara stor och välskött (jag ska ha trädgårdsmästare, såklart), det ska finnas en stor altan där jag kan sola, och gärna en pool :D Huset ska ligga på en kulle :)
Sååå, nu behöver Filip bara bli as rik så kan vi gifta oss och så köper han mitt hus :D
Oj, jag glömde! Jag ska ha ett privat jet-plan också :)
Eh,vad var det jag pratade om innan jag skrev om mitt hus? Oh! Promenad vad det ja! :) När vi kom in igen kollade vi på Sagan Om Ringen och myste i soffan :P<3 Vi åt massa godis :G
Jag blev as trött men vi gick ut och satte oss i solen och jag blev la liite piggare efter en stund :) Filips folk kom hem vid fyra och hans pappa började steka hamburgare som vi åt upp :)
När vi hade ätit så myste vi lite till och sen skjutsade Filip hem mig :)<3333
Sååå, nu sitter jag här och bloggar och ska strax äta lite igen tänkte jag ^^
Filip, tack för mysigaste helgen<33333

"Du är för dålig för att kasta sten" - Hejdå<3 :D<333

Kommentarer
Postat av: Filip

seriöst bästa dygnet någonsin å det blev inte sämre av att du typ var snyggast ever totalt i Fredags :G :G :G :G

Verkar som om du hade det lika trevligt som jag :D<333

Å sommar, sommar, sommar<333

Älskar dig hur mkt som helst!! :G (L)<33333

2009-04-26 @ 14:45:39
Postat av: Fia

Älskar dig med Filip<3

2009-04-26 @ 22:28:48
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0