Göteborg med Mamms<3 + Musiktips och Annat :D

I KNOW YOU WANNA HIT THAT!
Eller "Hej" som vissa normala personer brukar säga :D
Jag lyssnar på The Offspring :G Kääärlek på dom och Maroon 5 :G<33 På tal ocm musik? Ni är VÄLDIGT dåliga på att tipsa mig om bra låtar/band :( Fy på er! Bara Linnea som var duktig och skickade låtar på Spotify (Y)
Men jag har ju inte hunnit uppdatera vad som hände efter att jag hade duschat igår :O
Jag stack alltså iväg till skolan och lyckades haffa E:arnas engelska lärare som öppnade åt mig (Y) Stack snabbt in, hämtade HKK-boken och moppade iväg ner till statoil där jag tankade och köpte smör :D (jag var seriöst på Statoil och köpte SMÖR, det har jag aldrig gjort förut) När jag kom hem var jag duktig, jag satte mig och pluggade, åt och målade naglarna :) Sen kom Filip hem till mig (mycket tidigare än jag trodde han skulle göra, för han hade tydligen fått inställd franska) <--- Viktig info :D  Vi gick ut med hundarna, åt pizza men pappa och mös på mitt rum :) <3 När han gick hem började det regna ocg åska typ jätte mycket :S Jag blev rädd men sen var det rätt mysigt att sitta i uterummet med pappa och lyssna på regnet <3 Strömmen gick så jag fick sitta och plugga HKK med levande ljus :) Mys<3 Men strömmen kom tillbaka efter en timme (Y)

Idag dåe, har jag haft värsta chill dagen :D Började med sovmorgon och sedan svenska där vi bara fick reda på våra betyg från nationella och typ "jobbade med uppgifter ^^ Jag orkade/fattade inte riktigt vad vi skulle göra så jag gick och drack vatten ist :) Och lekte med Nossie och MarshH<3
Sen hade vi HKK prov ("Make it stop please, make it stop PLEASE", ur en offsprings låt jag just lyssnade på :P Tyckte den passade in rätt bra). Fast provet var väl inte super svårt, det gick inte särskilt bra men det var inte svårare än jag hade väntat mig :P
Oj jävlar, nu glömde jag bort att jag höll på att blogga ^^ det har gått typ 40 min sen jag skrev sist ^^ Jag blev helt inne i att göra spellistor i Spotify x) Eeeh, jag saknar Filip :)<3
Men ojoj, nu får jag ta och berätta klart om min dag :)
Efter HKK:n gick vi till bamba, med dom numera SKITLÄSKIGA bamba-tanterna :S Dom skäller ut alla som slänger mat :S Vi var seriöst typ livrädda :/ Särskilt eftersom det var äcklig mat och va hade råkat ta lite för mycket :( Nossie och MarshH lyckades pressa i sig sin mat (MarshH såg bara liite väldigt illamående ut) men jag, jag satt där med min jävla fisksoppa utan fisk :O Klämde i mig lite men klarade seriöst inte allt :S Sen gick bamba-tanten iväg! Nossie och MarshH pushade mig, "Komigen FoletH, nu har du din chans, SPRING!" jag drack upp min mjolk och kutade! Slängde maten och stack ut ur bamba! Jag överlevde!!
För att belöna oss själva för att vi hade överlevt gick vi till caféterian och köpte varm choklad och bullar :D Sen satt vi där och spelade kort :)
Jag: "Men Sophia, du kan ju inte ta den i väskan!"
Alla: *Misstolkar det jag sa*
Jag : "Nej! Inte Sophia! Nossie! Det är ju ditt namn nu."
Jenni: "Jag heter inte Bob!"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
Vi fattar, inte ni :D
Efter café besöket stack vi och orienterade på gympan, jag blev varm :O
Efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte till Gbg :P Skulle in och kolla avslutnings- och balklänning :D Jag hittade en svart balklänning med silver broderier på Monsoon och en vit avslutningsklänning på Rut M.fl. :D Orkade inte ta kort på dom idag så jag laddar upp bilder en annan dag ^^
Vi kollade även efter skor men jag hittade inga jag gillade så då åkte vi och handlade lite mat innan vi åkte hem :P

Hallå barn, nu är det ju så att jag är uuuunderbart snäll så jag tänker ge ER lite musiktips :O :D

Flawed Design - Stabilo
Spare Me The Details - The Offspring
Flawless (Go To The City) - George Michael
Through With You - Maroon 5
Lost! - Coldplay
Come As You Are - Nirvana
Sad Old Red - Simply red
Fat Lip - Sum 41
Take No Shhh - Fedde Le Grand

Sådär ja! :P Nu har ni lite ni kan lyssna på ett tag :)
Så komigen och tipsa MIG nu! Ni vet redan min MSN, bara att adda och skicka! :D

Men nu ska jag vandra iväg och äta lite innan jag duschar :)

Hejdå bloggläsare<33333333

Kommentarer
Postat av: Nossie

Lost! Med Coldplay är JÄTTEBRA!



Höhö.. Jag är på jobbet... xD Du är nån annanstans :) (Y)



Hej Då FoletH :D

2009-04-29 @ 15:55:49
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: Fia

Men w00t? Leker du med datorer på jobbet? xD Jag är hemma nu :)



JAG ÄLSKAR DIG NOSSIE!? :D?

Damp :)

2009-04-29 @ 20:56:42
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0