Idag Har Jag Varit På Kalas :)

Tjena Grabbar! :D
Som ni kanske har listat ut, om ni läste rubriken, så har jag varit på kalas idag :) Det var inget jobbigt släktkalas utan Mys-kalas hos Ronja :D
Dagen började med GT-försäljning, sen stack jag hem och duschade lite snabbt innan jag och mamma stack iväg till Millessons :P Där köpte vi en blombukett till Ronja :) Sen vid typ halv tre gick vi över till Ronjas-place och fick kaka som Ronja hade bakat :) Hon gillade sian blommor och mina presenter (Ett halsband och massa mörk choklad) dock såg hon, till min besvikelse, inte äldre ut :o Trots att hon numera är en stolt 18-åring :O Menmen, hon va ju fin ändå, med tröjan ut-och-in <3 Fast jag såg att hon hade klätt upp sig lite inför kalaset :O Hon hade inte omaka strumpor på sig :)
Kalaset var iaf massa mys, sådär lagom stort med bara Löfmark-Dahlberg närvarande<3
Sen vandrade mina päron hem igen men jag stannade kvar och lekte :D
Och nu har jag varit hemma ett tag, typ ätit middag och cp:at :) Nu tänkte jag att jag bara skulle skriva klart det här inlägget och sen gå och läsa mig bok ( Ute/Inne) <33333333333

Lite Boktips från mig:
Ute/Inne - Scott Westerfeld
Framtidens Paradis - Colin Thompson
Änglar och Demoner - Dan Brown
Da vinci Koden - Dan Brown
AllaTwilightBöcker ofc - Stephenie Meyer

Igår var jag med Filip :G<3 Sjukt mysigt<3 Vi åt böjda pizzor som var jätte goda :D och jag visade honom "Sweety Tennis" på Youtube xD Seriöst typ roligaste videon ever ? xD
Filip verkade gilla den också :) (Y)

Määään, bajbaj, nu ska jag vandra iväg till min bok :G :D<333

SHUM<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0