IdagÄrDetTisdag :)

Haallåååå! :D
Idag har jag gjort massa saker :) Började med Muntliga nationella prov i svenskan, sen gjorde vi piroger på hemkunskapen och sist hade vi Beep-test på gympan :) Jag var typ nästan bra? :O :O :O
Senare när jag gick hem från Jenni fick jag kramp i vaderna typ hela vägen x) (Y) Fast det böev lite bättre när jag stannade och stretchade ^^
När jag kom hem typ åt jag lite och sen satte jag mig o pluggade matte :O Jag satt seriöst och kollade igenom massa sidor i boken Och Skrev Ner Viktiga Punkter! Fan va duktig jag är! Applåder till mig tack! :D
Sen fick jag ryck och började städa mitt skrivbord, hittade ett skåp som var helt fyllt med påsar? xD Så jag tog alla påsar och tryckte ner dem i en annan påse :) Sen stoppade jag tillbaka dem i skåpet, fast då tog dom mkt mindre plats (Y) Sen när jag ändå var igång med städningen så började jag rensa i min väska, jag är värsta nörd nu (Y) Jag har alla min pennor i ett pennfack :) Aaas coolt, jag lovar x)
Efter väsk-städningen fortsatte jag nörda mig, jag stack ner och hämtade dammsugaren o så dammsög jag hela mitt rum :D Nu är det reeent <3
Jag typ hatar när mitt rum är smutsigt, jag får damp på det ^^ Men samtidigt så hatar jag att städa? Förutom när jag typ får ryck, som idag :P
Oh! Igår så typ dog jag ju på franskan, för jag trodde att jag skulle lämna in den imorgon :O Men sen visade det sig att jag inte kan lämna den förren på fredag för att vi har nationella hela dagen imorgon :O :O YAY! Jag behöver inte stressa sönder (Y) Inta för att nationella är så kul, men ändå ^^
ELLER! Vänta! FAAAAAAAAAAN!! Jag kom just på att jag har lovat att gå på kalas hos min farbror på torsdag, och imorgon är det konst, när fan ska jag hinna göra franskan?????? FAAAAAN! Jag visste att jag borde ha gjort den idag i alla fall, som jag hade tänkt från början. FANFANFAN ;(
MEN! Jag kan göra den Innan konsten imorgon :O ^^ Får bara inte fika så länge med Sophs och MarsH 
Jag är smart (Y)
Nu kollade jag in nya bilder från New Moon inspelningen :) Följde länken på MarsH BDB :P Alla är sjuukt skabbiga, typ alla röker... Fatta vad skabbigt :( Men dom är bäst ändå :G
Älska Twilight <3


























Taylor Lautner Är Cool :)

Meen nu orkar jag inte skriva mer :)
 
BajBaaaaj<33


Kommentarer
Postat av: Helén

Cam (james) är oxå snygg ^^, - fast bara som "människa", inte vampyr - men inget slår Taylor!

2009-04-22 @ 17:11:23
URL: http://easyblue.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha, jo Cam är helt okej :)

2009-04-23 @ 18:47:11
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0