Med Pappa:)

Godkväll Vänner :)
Jag sitter och skulle precis ladda ner spotify, meen det fanns inga invites kvar idag, så jag ska testa imorron istället :P
Både Filip och Daniel har försökt övertala mig att hänga med till sätila i helgen ^^ men jag typ känner inte för det ^^ Inte när vi har GT och så ^^ Låter ju typ värsta mysigt, med att grilla på stranden osv. men nääääeej, jag vill inte xD

Men idag dååe, har jag varit med min kära far :)<3  Vi har städat och möblerat om i hans verkstad, och byggt en ny bänk där han kan bygga sina fiskespön :P Sen flyttade vi massa brädor från verkstan till båthuset och upp till ett ställe där pappa förvarar stockar och annat trevligt x) Jag kom med massa smarta idéer om hur vi skulle möblera och det blev himla bra :) Sen gick vi ut på långpromenad, det var mysigt :P När vi kom hem plockade jag vitsippor och sen jag jag in och ringde Filip :)<3 Han frågade om han kunde komma hit imorron efter skolan :P Så det ska han göra :P
Jag har studiedag imorron så jag hinner plugga Hkk innan Filip kommer hit :P Och dammsuga (Y) Mitt rum är smutsigt ^^
När jag hade pratat klart med Filip så gick jag ner och hjälpte Mamma och Pappa med maten (Grillat med klyftpotatis :G).
Oooch efter maten skulle jag ägna mig åt den stora finalen på dagen : Sitta och blogga!
Vilket jag gör just nu :P
Fast jag har faktiskt ganska tråkigt? :O
Underhåll mig?! :)
EY! jag har typ ingen bra musik att lyssna på? :O Kan inte ni tipsa mig om bra låtar ni gillar? :P Och om ni känner för det så kan ni ju alltid skicka dom till mig på msn :P ([email protected])
Min bok, De vandrande städerna, är bra :G Tänker läsa den sen :) Fast egentligen vill jag läsa Twilight igen :( Men den är hos Jenni och hon har typ knappt börjat :( Kommer aldrig få hem min älskade bok :( </3 xD

Hahah, kollade lite kul bilder, och hittade denna xD
Yuuuuuummmiiii :G<3



Men nu tänker jag inte skriva mer :D

Hejdååå :D<3


Kommentarer
Postat av: Nossie

OMFE!!!!!!! Foleth!!!! I lav ju tooooo!!!!! xD

2009-04-26 @ 22:54:39
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0