Nationella Idag :O

Tjoong :D
Idag har vi haft nationella prov i matte :S Det gick inget vidare för mig men jag satsar ändå bara på G i matten ^^ Efter provet gick vi till caféterian och köpte bullar :G Sen hände la inget mer kul idag tror jag? ELLER jo! Jag sydde en kudde på syslöjden (Y) Den blev mysig :)
När jag kom hem hade jag total panik-huvudvärk, trodde jag skulle dö? :O Men jag käkade piller, så nu mår jag bättre (Y) :D Så nu sitter jag här vid datan och CP:ar :)
Har ju inte uppdaterat på några dagar, men det är för att jag inte har orkat och sen så händer det ju ändå inget spännande i mitt liv? x)
Vad har jag gjort den här veckan egentligen? :O
Typ, i måndags, var jag med Filip<3 (btw, hans lillebrorsa fyllde år igår ^^) oooch i tisdagd hade jag huvudvärk, pratade med Filip i telefon och kollade på Desperate Houswives :), igår träffade jag Filip och sen gick jag till konsten, och idag har jag inte hunnit göra något mer än skolan ^^
Imorron ska jag, Sophia, MarshH och Jenni åka till friskis och dansa, har inte vart där på typ 3 veckor ^^ Jag ska använda mitt nya kort-grejs ^^ Fast jag vet inte hur man gör x) Får la testa och hoppas att jag gör rätt (Y)
Sen efter Friskis ska jag vara med Filip, vi kanske skulle åka någonstans? Fattade inte riktigt vart, han skulle ringa mig lite senare idag och typ babbla :P Sen sover jag väl hos honom tror jag :D<3 Vi firar förresten 8 månader tillsammans imorron<33333 Grattis till oss älsklingen :)<3

Kollade lite på Twilight-klipp på youtube förut och fick massa ryck :G Var tvungen att lyssna på soundtracken och kolla bilder på google x) :G :G<333
Jag orkar inte vänta på att New Moon ska komma ut? Kan den inte komma ut NU?! VILL SE DEN! :G<33 Och så väntar jag på att Jenni ska läsa ut Twilight, hon lånade boken av mig ^^ Jag kan inte börja läsa om böckerna igen innan hon är klar :( Måste fråga henne hur långt hon har kommit ^^




Jag håller på att läsa en bok som heter KILLAR, typ as spännande? xD En hel bok om killars tankar och känslor om saker :) Man lär sig massor, och jag har glömt bort massa fördomar jag har haft ^^ De flesta killarna i den boken är ju värsta gulliga mjukisarna som gillar att laga mat, kramas med sina mammor, prata om känslor och massa annat ^^ En ville t.o.m bli syslöjdslärare :) Fatta vad gulliga dom är :) Många killar jag känner skulle tycka att killarna i boken är bögar, men jag tycker det är rätt coolt att dom vågar stå för vad dom gillar :)

Määän, funderar på att sticka och läsa min Cosmopolitan jag köpte igår? Orkar inte sitta här mer ^^

So Long Suckers :D<3



Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0