På Fyren :)

Halloj :)
Sitter här vid en dator på biblioteket :P Borde egentligen sitta och göra franska nu,  men tänkte att jag kunde blogga lite först ^^ Jag har precis vart på kungsmässan och hittat värsta braiga 18-års presenten till Ronja :9<3 Hon fyller år imorgon :P
Idag hade vi as go dag i skolan, började kl. 8.00 med muntligt nationellt prov i matte tsm med Linnéa och Anna, sen hade jag rast till 11.20 :) Då hade jag muntligt nationellt prov i engelska tsm med Sophia, Marsh och Jenni och sen slutade vi :) Proven var inte ens särskilt svåra :o :D
När vi hade slutat tog jag och Sophia bussen hit till kba, och så satte vi oss och fikade på karma :) Mys Mys (Y)
Sen skulle hon åka och jobba så jag stack till kungsmässan :P
Meeen, nu ska jag nog ta och göra lite franska ^^

Heejdååå<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0