Parodier <3

Tjaaaaaaaaaaa Igen :)
Nu har jag kollat lite på TV, ätit rostade mackor och kollat MASSA parodier på sagan om ringen ^^
Upptäckte att mina favorit sagan om ringen-parodi-avsnitt "Sagan om ändringen" typ hade fått damp :O Ljudet var borta och det bara CP:ade :( MEN så hittade jag en hemsida http://kvaren.com där alla Orginal avsnitten visas :G Med RÄTT ljud :)
Yummi! :)<3
Kände bara för att berätta detta :)
Määän, jag är as trött nu? Funderar allvarligt på att gå och nana :)
Tror jag gör det..
Japp.. det gör jag :) Jag går och sover nu :)

Godnatt kära blogg-läsar-barn :)<3

Ni vet att jag älskar Er
Och jag vet att ni älskar Mig

xD


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0