Seriöst: Franska = Bajs? x)

Häääj :)
Sitter och "gör franska", egentligen kollar jag bdb och snackar med Robin i min klass (Såå nu skrev jag om dig Robin! :O), det är mkt trevligare än att vara duktig :)
Borde verkligen göra franskan men jag VILL INTE! :( Det är synd om mig.. Kan inte ngn snäll person komma hit och göra den åt mig? (a)
Sen är det ännu mer synd om mig för jag är typ as trött :O Filips fel ^^  Sover inte så bra när han sover här ^^ Menmen, det är ju mysigt iaf<3

Jag kom just att tänka på min och Sophias lista som vi skrev en gång :O Det är en lista med saker vi ska göra i sommar :] T.ex. ska vi gå till gottskär och äta glass, och på vägen ska vi hämta upp Mars :) Myyys (Y)
Har typ inte träffat Sophia sen i lördags? o inte MarshhhH sen i onsdags? :o :0 :O
Men vi träffas imorn i skolan :D Eller förresten! det gör vi inte! :O För jag och Robin ska spränga den :]



Jag har kommit på att mina superkorta inlägg ser mkt längre ut om jag lägger in bilder :>
Jag = Smart (Y)

Hejdåå :D<3

Kommentarer
Postat av: Filip

Nej det e inte synd om dig :O, du sov visst bra det e bara du som e allmänt trött. :P Ägd

Skulle du dessutom inte vara "pigggare" du vet nystart xD :D



Hahahahaha ^^ älskar dig massa :D<3333

2009-04-14 @ 22:14:56
Postat av: Fia

Nu är det så att jag sov bra men jag har sovit bättre x) Daah :)

Älskar dig med (L)<33

2009-04-14 @ 22:18:08
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Filip

det tror jag inte ett skit på LP, du sov säkert bäst xD Hahaha <333

2009-04-15 @ 17:03:13

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0