Studiedag :)

Hej Kletbarn :D
Jag har laddat ner Spotify nu :D Så nu har jag suttit här och lagt till massa spellistor typ hela morgonen x)
Jag kom alldeles nyss på att jag har glömt min HKK-bok i skolan?! och vi har prov imorgon?? MEN så sa jag det till Nossie och hon är så underbar att hon kopierar sidorna åt mig <3 Så jag kan bara komma och hämta dom hos henne<3
Men folk, nu när jag har spotify och kan lyssna på typ all musik som finns, så måste ni ju komma med tips på bra låtar till mig?? Kom igen! Skriv all bra musik ni kan komma på! :D
Tack! :D

It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right
I may not make it trough the night
I won't go home without you

- Maroon 5

Maroon 5 är nog ett av dom bästa banden jag vet<3 Skulle aldrig klara mig utan deras musik. Songs About Jane är den enda skivan jag verkligen kan lyssna på jämt, inget annat band har gjort någon skiva jag kan lyssna på flera gånger om dagen i flera månader utan att tröttna<3
Bara så ni vet :)

Aha.. vad ska jag skriva nu då? :O Det har ju inte hunnit hända något idag? :O .___.

ÅHNEJ! Bläcket i Nossies skrivare är slut :( Hon hann bara kopiera och skriva ut 5 sidor :( FAN :(
Men, det är ju studiedag.. nån lärare kanske finns i skolan? Jag får ta moppen dit och kolla :(
FAN...
Men Filip kommer ju iaf hit sen :P<3 Och det är mysigt<3
Vi typ "bråkade" lite igår, men det är bra igen ^^



"Just Give Me One More Chance To Make It Right"



Men nu ska jag stick och duscha :P

Vi ses älskligar! :D<3


Kommentarer
Postat av: Treoo

var hittade du din invite???????

2009-04-27 @ 15:00:04
Postat av: Fia

Svar till Treoo:

Hittade den på Garaget.com :) Det finns även invites på spotify.rejected.se

2009-04-28 @ 20:41:33
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: NossiE

Men han GILLAR att säga Come Alive!! xD

2009-04-28 @ 21:59:00
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0