Tema-dag Onsdag :)

Leeeka? :D
Hejsan Hallojsan Barn! Jag är glad! :D Lyssnar på Flawed Design med Stabilo<3 Så jävla fin<3
Jag har foundation på tangentbordet? Skulle testa den där grejen från BDB "Gå inte på google och banka huvudet i tangentobordet och ladda upp första bilden, blabla", och så blev den massa foundation överallt :D
Nu har jag torkat bort det :)
Idag har vi haft tema-dag i skolan, temat var Hälsa, först åkte vi till fjäråssimhall. Utanför simhallen såg jag Smedingeskolan, för första gången, Spännande! Sen höll vi på och simmade och övade livräddning :P Jag suger på att simma så jag klarade inte att simma 200 meter utan att sätta i fötterna, så jag ska simma igen 13 maj ^^ Fast jag klarade livräddningen iaf (Y) Duktig Fia *Klapp, klapp på axeln* :)
När vi hade lekt lite och duschat fick vi vandra in i en liten sal med stora speglar ochsätta oss på golvet brevid varsin låda. I lådorna låg "Lilla Anne", en uppblåsbar docka som vi den följade timmen fick öva Hjärt- och Lungräddning och mun-mot-mun metoden på :P Mysigt! Anne var jätte sexig, jag lovar :)
Tillbaka på skolan åt vi lunch (bamba-tanterna kollade inte om vi slängde idag (Y) men det var ändå inte så sjukt äcklig mat så det var lugnt) och sedan fick vi gå på en föreläsning med en Hälsorådgivare, det var tråkigt :( Först försökte jag lyssna lite med det var bara skevt och jag har lock för öronen så jag hörde typ inget ändå ^^  Satt och kollade på Nossies skor istället och tänkte på klänningar och sommar :G
Hälso-pojken drog över tiden så jag och Nossie missade bussen till kba, och fick vänta typ 20 min. på nästa ^^ Men det var ingen fara, vi satt i solen och pratade om Desperate Houswives som jag missade igår (för att jag bloggade). När vi kom in till kba gick vi direkt till Rocks och där hämtade Nossie sin förbeställda TWILIGHT-DVD!  OMFC! Nossie har den! Hon äger seriöst Filmen :G 
Sen kollade vi lite solglasögon innan Nossie skulle sticka och jobba :P Jag vandrade vidare i jakt på De Perfekta Solglasögonen, tyvärr hittade jag dom inte :( 
Men istället hittade jag följade:
 
 Ett par skor (Vita Ballerina)
 Foundation
 Två T-shirtar (En vit och en vit-röd randig)
 Nylon-strump-saker
 En roller-grej att ta bort hundhår från kläderna med
 Ett äpple

När jag hade shoppat klart gick jag och lånade lite böcker, och vandrade sedan över till konsten :)
Lektionen var as chill, satt bara och lekte med akvarell, pratade med David och åt mitt äpple :)
På rasten kände jag för att vara själv en stund så när alla andra gick till kungsmässan gick jag till bibblan igen :) Där mötte jag Becca och hennes mamma, lånade en bok till och sen gick jag tillbaka till Esteten :P

Nu har jag varit hemma en stund och bara ätit och läst en av böckerna jag lånade :) Georgia Nicolsons Dagbok, igen ^^  Just denna boken heter Kyssmisstag i Sjunde Kärlekshimlen, as kul som alla böcker i den serien x)

Förresten! Ni är ju helt sjuukt kassa?? Fortfarande inga musiktips, förutom Linneas? Jag borde typ slå på er? :(

MER tips till ER från MIG:

Everybody - Stabilo

Paperboy .- Stabilo

Shiver - Maroon 5

(Can't Get My) Head Around You - The Offspring

Boys - Britney Spears

Hysteria - Muse

Papercut - Linkin Park

High Heels - Mando Diao


Sååå, nu har ni fått as mycket tips från mig :D SÅ KOMIGEN OCH TIPSA MIG NU!
Annars MÅSTE jag nog slå er :O :(

Menmen, jag orkar inte slå er just nu :)  för jag ska gå iväg och läsa mina böcker :G

Lek snällt!<3

PS. Det blev inga bilder på klänningarna eftersom jag kom hem så sent och då blir det inget bra ljus att ta kort i xD
Laddar upp imorgon, jag looovar (kanske^^)

PS 2. Jag ska tydligen till Cortégen imorgon :o Med Bob, Nossie och MarshH :D


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0