Tema-dag Torsdag, Valborg :)

Goddag! :D
Eller typ godnatt? :O Jag sitter och lyssnar på musik och kollar lite smått på Enternal Sunshine Of The Spotless Mind, den verkar typ bra men jag orkar inte kolla så noga ^^
Tänkte att jag skulle ladda upp bilder på klänningarna innan jag glömmer det :D

Avslutningsklänningen






Balklänningen



       


Sådär Ja! :P Nu vet ni hur mina klänningar ser ut :) Kanske kommer någon bild när jag har på mig dom senare ^^

Nu tänkte jag berätta lite om vad jag har haft för mig idag :P Fast det hände inte så mkt kul i skolan så jag bara sammanfattar det lite kort ^^

Poängpromenad - Väldigt varmt och rätt tråkigt
Yoga - Mysigt och avslappnande, jag blev helt sömnig ^^
Första Hjälpen - Tråkigt

Efter skolan åkte jag direkt hem och tog med mig macka, bok och Mp-3 ut i solen :) Satt och solade i typ 50 min. (det syns liite :D Yay!) sen gick jag in, bytte kläder och fixade till sminket lite innan jag gick hem till Jenni (Mamma Bob) Där kollade vi lite på hennes väska med inbyggda högtalare, sen åkte vi till Gbg :P
Vi satte oss på en kulle med träd och väntade där i ca 1 timme, sen började cortègen :D
Fast den var egentligen inte så kul, för vi fattade inte det roliga med typ någon av vagnarna ^^ Jag tror jag fattade budskapet med 2 st ^^ Fast Mamma Bobs mamma (mormor) Förklarade lite för mig :)
När cortègen var slut skulle vi sticka och käka någonstans, men vi orkade inte gå in på resturangen (+ att jag inte gillar asiatisk mat) så vi åkte till donken istället (Y)!
I bilen på vägen hem CP.ade vi som vanligt :D Mamma Bob blev bara liite rädd för oss när vi sträckte oss fram, log jätte stort och klappade på henne medans vi sa "Mamma Bob! Mamma Bob är snäääll!" :) Det var myysigt :G
Vi sjöng även för henne idag, i skolan :) Vi hade tappat bort henne så vi sjöng "Bob Is Goooone!" (men samma melodi som Love Is Gone av David Guetta)

Nu lyssnar jag på Chocolate med Kylie Minogue, den är lite fräsig :>
Fast nu bytte jag :) Nu lyssnar jag istället på I Want Your Sex med George Michael :>
Men jag kommer nog byta igen rätt snart :G känner för att lyssna på Flawed Design <3

Men w00t? Nu gav jag ju ER musiktips igen ?? och ni är fortfarande så otroligt sorgliga att ni inte har tipsat mig alls :(

Eftersom ni har sårat mig djupt så måste jag nog gå och läsa min bok nu, Ful av Scott Westerfeld, den är bra <3
Scott Westerfeld är, btw, en av mina favorit författare :> Colin Thompson är också bra :) Och Stephenie Meyer såklart :D

Men hejdå Tant-bajs :D

Kommentarer
Postat av: NossiE

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH! FRÄSIG!!!!! Fatta vad rolig du är xD Fräsig... ^^ Fräs, fräs, fräs... Tihihihihi, Fnizz ^^ Höhöhöhö Fräs xD



Btw, asfina klänningar :D Balklänningen var supermys :) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, den var.. wait for it.. FRÄSIG!!!! xD xD



Hah, puss på dej ^^

2009-04-30 @ 23:30:21
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: Fia

Hahahahaah <333333333

LEK MED MIG?!

2009-04-30 @ 23:37:13
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Marshie

YOOOOOOOOOO

AS nice klänningar hörre-du-du xD :D

BOB IS GOOONE!!!

:O

Hej Ni Och Du Och Nossie Och Vi Och.. wait what? :S

DU. OCH. Nossie, hem till mig snart ja? :)

Kattbajs <3

2009-05-01 @ 14:18:15
URL: http://www.marsochtonic.blogspot.com
Postat av: Fia

MarshH? Jag fattar inte vad du säger? :DDDDDDD haha jo det ör jag visst! LURAD! :D

2009-05-02 @ 20:34:43
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: bec

as snygg balklänning!! vi kommer att vara snyggast!!

2009-05-04 @ 17:48:00

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0