"Bajsa ner dig hela daa-aaagen"

LekMedMig - Nossie

Tjing barn, här sitter jag med Noss&Mums hemma hos Noss-pojken :)
Vi leker :D
Andra dagen i skolan nu då, det har varit massa kul och jag har fått nya kompisar :DD
Vi har typ bara fått lappar, gått på rundvandrig och lekt hittills, men imorgon börjar lektionerna på allvar.
En av mina nya kompisar är från USA, det är coolt :D Han kan typ ingen svenska så jag och min andra nya kompis Anna får prata engalska hela tiden, det är as kul :DD

Vi lyssnar på Red Flag med Billy Talent, Noss sa att den var bra :)

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag uppdaterar egentligen bara på uppmaning av Noss xD

Shmuur :)<3

Kommentarer
Postat av: Mariaaaaa.

Folh.

Jag tycker att du ska uppdatera. :)

2009-08-23 @ 15:59:06
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0