Bor i en låda

Ingen låt idag, nejnejnej.. :)

Fatta vad lurade ni är! xD Jag sa att jag skulle uppdatera igår men det gjorde jag inte :D
HaHAHAHAHAhaha.. ni bryr er säker sjukt mkt xD
Riiiight? :)

Iaf, nu är det sent.. jag är trött.. och Nose ringer Mums.
Jag vill egentligen bara gå och duscha men jag tänkte att jag ju alltid kunde slänga in en liten uppdatering när jag nu ändå sitter här och ugglar..
Förresten.. en av mina lärare sa "guttaperkaboll" igår :) Det var rrroligt :)

Höhöh, jag sitter vid min pappas dator, han har inte spotify, så jag är musiklös :/ Hade vart gött att få somna med sista tonerna av I Can't Do It Alone i huvudet, men näääej, ingen musik för mig inte :)

Fan vad jag älskar min rubrik, bara sådär på tal om gröna hästar.

Öööhhuum.. jag är rätt sömnig, ska nog bara in på Ansiktsboken en sista gång och sen blir det Natti Natti :)

Tjinge :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0