Designsnack

HejHej shuueww :)
Jag har blivit inspirerad av att Marsh fixar och håller på med sin blogg, och det blir så fint hela tiden :) Så jag vill också byta design och greja :O Och jag vet kanske hur jag vill ha det x)
Men jag får nog göra lite i taget så blogger får väl vara 'under construction' ett tag ^^ Men jag säger ju till när jag börjar så ni vet när det kommer börja se konstigt ut :D

Ni får gärna ge tips om teman/kul grejer som jag kan använda när jag gör om :) släng iväg en kommentar bara :D

hahahaha kom och tänka på igår.... vi kollade på film... "Sasha!" xD hahahahahahahahahaha x)
Noss och Mars fattar :)<3

Tjenixen :D<3

Kommentarer
Postat av: NosE

Sa-schaaaaaaaa! xD Vi är übercoola 8-)

2009-08-01 @ 13:16:57
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: MarsH

CHA CHAAA!!! fjortis-snack :DD ;DD

2009-08-01 @ 13:34:28
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0