"Don't tell me 'cause it hurts"

Don't Speak - No Doubt

Tjingeling i morgonsoppan :)
Har vart lite kasst med uppdateringer nu det senaste, men jag har faktiskt varit upptagen av skola, jobb och sjukdom x)
Men nu uppdaterar jag iaf :D
Jag sitter och kollar busstider till skolan, börjar 11.30 idag så jag behöver inte direkt stressa :) Och tänk att jag ska börja 11.30 ALLA måndagar, fatta vad gött? Fast jag slutar ju iofs 16.30.. så det blir en rätt jobbig dag ändå x)
Men jag behöver inte gå upp tidigt och det är ju alltid något? :D
Igår var jag med Nose, det var lite sådär spontant att jag bara stannade kvar efter jobbet liksom :)
Vi spelade Pinball på datorn och sen kollade vi saker vi vill kolla på i London, jag frågade om och om igen om Noss ville se Bigge Benny, men hon svarade inte :( Så Bigge Benny fick en rak (inte för att ni fattar vad det innebär men ändå). Sen så får vi ju ta och fråga Den Mumsige vad hon vill se med :)
Förresten, ni kanske inte vet att vi ska till London? Men det ska vi iaf :)

Jag har kommit på att det är helt sämst att äta frukost, jag bara mår illa. Jag tycker inte om att äta på morgonen, fast jag måste typ, annars dör jag av hunger x)
Sitter här just nu och försöker pilla i mig en macka.. det går segt men snart har jag fått i mig hela (Y)

Nu har jag hittat en buss som passar fint så nu ska jag nog sticka och duscha så jag är ren och trevlig i skolan :D

Tjinge :D<3

Kommentarer
Postat av: MarsH

Tack :D

Nemen titta du har uppdaterat! :D Nu blev jag kär i dig bara för det.. :$

2009-08-24 @ 18:11:55
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0