"Each time the wind blows, I hear your voice so, I call your name"

I Just Can't Stop Loving You - Michael Jackson

Mamma köpte Bad igår, det gjorde mig glad :)
Det är ett av mina favoritalbum med MJ, näst efter Thriller ofc ^^

I fredags var jag på stranden med Soap och Marshie-boy :)
Hhöhöhöhö tvål... x)
I alla fall, vi låg och läste tidningar, badade lite och stekte :D Super chill :)
Fast när vi åkte hem tappade jag mina solglasögon (Y) Jääää... så nu måste jag använda mina gamla ^^

Igår var jag också på stranden, fast med mamma och pappa den här gången, vi stack direkt efter att jag hade jobbat klart och sen när vi kom hem på kvällen grillade vi och lyssnade på MJ :DD
Jag råkade visst somna på stranden och brände bara sönder ryggen liiiiite ^^ x)
Det gör inte alls ont, jag looovar (inte)

Idag jobbade jag också, fast jag trodde typ jag skulle dö, jag har nog aldrig känt för att jobba så lite som jag gjorde idag, ville bara springa ut i skogen och gömma mig xD
Fick iaf sålt klart fast när jag kom hem så var allt bara sämst och jag mådde as kasst. Trodde jag hade feber men neeej, jag har väl bara en dålig dag ^^
Så jag har vart sjukt sur hela eftermiddagen, fast mamma och pappa skällde inte på mig (Y) Dom bara kolla på mig som att dom tyckte det var jätte synd om mig och tyckte att jag skulle äta ett äpple.. (?) Så jag gjorde det och så åt jag lite piller för att bli av med min jävla huvudvärk.
Sen frågade mamma om hon skulle slinga mitt hår mer så det gjorde vi. Mamma fattade dock fel när jag beskrev hur jag ville ha det så det blev väääldigt annorlunda mot vad jag hade planerat, men helt okej ändå ^^
Mamma fick typ damp när jag sa att det inte blev riktigt som jag hade tänkt och trodde att jag hatade det och höll på as länge. Jag försökte förklara och sa hela tiden "Det är OKEJ, det blev bara inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det är OKEJ, jag gillar det här med!"
Men hon fattade inte..  såklart.

Förutom att mitt hår blev lite roligare så har den här dagen sugit ap-röv... hatar att behöva gå runt och vara fejk-trevlig mot alla när jag jobbar när jag egentligen bara vill ligga under en filt och låtsas att världen inte finns.
Vill inte att alla andra ska drabbas av att jag är sjukt sur så jag får typ fejka inför mamma och pappa lite grann med, låtsas att jag är liiite gladare än vad jag egentligen är för att dom inte ska rycka sönder.
Skönt att vara lite ensam nu när alla är ute i skogen och grejar med hundarna.

Men näääeej, jag blir bara mer sur av att skriva hur miserabel den här dagen har varit, just som jag började bli på bättre humör och känna mig mindre sjuk. Såååå nu pratar vi om roligare saker.
Okej? :)

Det är ingen sol idag förresten.. var bara tvungen att säga det..

Men okej, nu över till roliga saker :)

Tror jag ska fortsätta lyssna på MJ och redigera lite bilder :)

Shit vad mkt roligt jag hade att säga ^^

TjingTjing, uppdaterar nog lite mer sen :)<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0