"Han har så snygga skjortor, han har så vackert hår"

Han Jobbar I Affär - Lena Philipsson

Jag håller med Lena PH, snygga kläder och trevligt hår är faktiskt väldigt attraktivt :) Hon sjunger även "han har ett sätt att svänga på kroppen när han går" och det gillar vi :)
Killar som går snyggt = Trevligt :G

Meeeeeen, tillbaka till verkligheten :) Idag ska jag, Noss och Marsh in och shoppa :) Hoppas även att vi svänger förbi Espresso House så att man kan få sig en Is-chai :) Eller kanske vanlig chai idag när det är regningt och kallt? Får se vad jag känner för när vi väl är där :P
Jag tänker kolla efter en tjocktröja, kul saker och kanske jeans. Försöker fundera på om det finns något jag faktiskt behöver, som jag borde köpa innan jag har hunnit slösa bort alla pengar på onödiga saker :)
Fast oftast kommer jag ändå fram till att jag vill ha dom onödiga prylarna mest... Det är så tråkigt att köpa saker man behöver.

Jag har hittills bara fått EN header-röst, behöver typ fler? Vill ju veta vad ni tycker! Så släng iväg en kommentar där ni säger vilken ni tycker jag borde välja :D

Igår satt jag och gjorde om lite bilder, det var kul :) Jag har upptäckt att det är himla kul att göra om kändisar :)


Brad Pitt är underbar efter lite näs-plastik m.m :)


Okej, jag vet, håret är helt misslyckat, men ändå x)
Jag tycker Tyra gör sig riktigt bra som fjortis xD

Jag gjorde om Christina Aguilera till man på en bild med, men jag sparade den i fel format och kan inte öppna den nu xD Jag är så sjukt smidig.. men jag kanske gör om den någon gång.

Ha det trevligt idag, det tänker nämligen jag ha :D<3

Kommentarer
Postat av: mumsie

pfft! klart maskrosor är djur! :O det vet väl alla? ;)

2009-08-04 @ 19:18:27
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: linnea

heej fia:)

måste bara fråga vad du retucherar dina bilder i, :)

svara gärna i min blogg ellr på msn! :p

2009-08-07 @ 13:07:26
URL: http://linneay.devote.se

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0