"I don't wanna waste my time"

Fat Lip - Sum 41

God Morgon! :D Shit vad det är härligt med sol :D Jag är bara helt glad hela tiden :D
Igår vad jag ute och grävde i trädgården hela dagen, och sen på kvällen bar jag och mamma 211 stenar från framsidan huset till baksidan x) Pappa vill nämligen ha kant-stenar runt altanen och alla rabatter.
Jag lyckades bli liite brum på ryggen, hade egentligen velat bli brun i ansiktet med eftersom jag hade ansiktet vänt ner i diket jag grävde så funkade inte det. Jag blev brun på knäna med, av jord x) Och sen blev jag lila på hela benen och händerna när jag kröp omkring och grävde under svartvinbärs buskarna ^^ 

Idag hoppas jag på att åka till stranden med Noss och Mums :) Noss har inte svarat på mitt sms än men Mums verkade vara med på idén :D Så förhoppningsvis ligger jag och steker på en strand om ett tag :D

Whooooooom :)


Carola är riktigt söt efter sin makeover :)


Tjing :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0