"I know I don't know you, but I want you so bad"

Secret - Maroon5

Tjing :D Här sitter jag i brist på bättre saker att göra :) Har lite sådär lagom små-tråkigt och känner mig helt lagom, typ medel, i mitten på allt liksom :)
Ganska konstig känsla egentligen, fast helt okej, lagom :)
Jag har inte hittat på särskilt mkt idag, bara läst och pusslat, fast jag är inte sjuk mer iaf :) Febern gick ner över natten (Y)
Väldigt lagom att bara vara sjuk 1 dag, då hinner man inte bli uttråkad men man får ändå en dag där alla tycker att det är helt okej att man är super slö och lite bitchig :)

Jag lyssnade på Christina Aguilera förut när jag pusslade, jag hade glömt hur mkt jag gillar henne :) Man får gåshud överallt när hon sjunger. Särskilt alla höga toner, man bah Mmmmmm :)
T.ex. The Voice Within, Soar och Get Mine, Get Yours
I slutet av Soar är det helt sjukt, hon sjunger nån andrastämma och det är så äckligt ljust? Det låter as fräckt :G

Tydligen kommer jag vara ensam hela kvällen, mamma skulle jobba, Kalle skulle till bilskolan och pappa skulle hänga med Kalle av någon anledning. Så jag är ensam :) Får la ta och fixa något att äta och mata hundarna och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Det blir väl kolla på TV eller något, Stolthet Och Fördom skulle komma på trean kl. 21 :D Jag läste den boken i höstas och den var verkligen jätte bra, så jag ska nog kolla på den sen :D

Undra vad jag ska äta till middag? Någon som vet något man kan göra på typ 3 sekunder? x) Jag känner inte riktigt för att laga mat, men orkar in mackor till middag :)


Nu ska jag redigera en bild på Tom Felton som spelar Draco Malfoy i HP-filmerna :)


:D<3

Kommentarer
Postat av: SoapSlurp.

Ät typ... kollar runt.. VASELIN! :D Ja, ät vaselin till middag :) Med ketchup till :D Går att äta direkt ur burken, perfekt (H)

2009-08-11 @ 18:20:27
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: marsie

Jag har planerat att dom sista veckorna av mitt liv(innan mina provresultat kommer v.35) totalt frossa och äta hur mycket vetemjöl som helst, ok, jag kommer typ må kasst men vafan man måste ju passa på innan man dör inombords när man inser att jag ALDRIG mer kommer kunna käka.. bullar.. kakor.. digestive-marabou.. ;(

nää jag ska inte tänka på det nu, positiva tankar är det här minsann! :D

2009-08-11 @ 22:25:22
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0