"I like livin' this way, I like lovin' this way"

Jag har kommit på att jag tänker ha bitar ur låtar som jag gillar som rubriker till mina inlägg :D
Om jag inte kommer på en otroligt bra rubrik så är det ju trevligt att bara kunna välja en låttext xD
Nu blev det en bit ur Human Nature med Michael Jackson

Jag har suttit här och grejat med designen i 3,5 timmar nu och jag orkar inte mer, så jag fortsätter typ imorgon eller ikväll ^^ Jag tycker att det hittills har blivit ganska bra, men jag måste göra en header och lite annat smått och gott innan det är klart :D

Nu ska jag äta och kanske gå ut lite :)

ÅHHHH!! Åhh herregud! Åhhh gud vad äckligt! En fluga flög just ner i min t-shirt!
Men jag fick bort den :)
Åh jävlar vad äckligt det var :/ x)
Hahah ^^


Tjenamors :)<3

Kommentarer
Postat av: Marshie

Nemen titta! Värsta snyggt ju! :D :D

"Minä asun täällä"

Var det :)

2009-08-02 @ 15:02:01
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: marsh

jag är inte riktigt säker på hur jag gjorde leket, men det är i antingen "body{"

eller "#wrapper {"

som jag har skrivit "center;"



jag kan testa och återkomma sen om jag kommer ihåg ;)

2009-08-02 @ 15:05:02
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: mars

Jag tror liksom att det blev centrerat för mig av misstag xD

Så därför kommer jag inte ihåg hur jag gjorde.. men det har att göra med att du ska skriva center någonstans eller bara ta bort något.. någonstans.. xD

haha jag känner att det där inte var till så mycket hjälp men jag ska fortsätta "forska på det" x] :)

2009-08-02 @ 15:08:49
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0