"I look at you and you look at me, your lost as far as I can see"

Lucky Day - Frida Snell

Hallå där :)
Jag har inte känt för att sitta vid datorn på ett par dagar så det har blivit lite dåligt med uppdateringar på bloggen :P

OnsdagTorsdagFredag var jag med Noss&Mums vi hann med massa saker, t.ex. baka glutenfria pannkakor, vandra i skogen och gå på Liseberg :D
Liseberg var vi i fredags, jag tog lite kort som jag hade tänkt ladda upp nu, men Kalle har sprungit iväg med kameran någonstans så jag laddar upp dom senare :P
Vi åkte massa saker, och Mums lyckades till och med få med mig och NossSpinrock och Uppswinget :) Spinrock var faktiskt kul fast jag alltid har fått för mig att jag hatar den? x) Uppswinget var ganska läskigt fast jag skulle nog nästan kanske kunna tänka mig att åka det igen ^^
Vi spelade lite också, Mars vann stjärnvinst på Daim, Noss vann Plopp och en gul nalle, jag vann  4 rullar Center och 2 nallar :) Senare på kvällen döpte mamma nallarna till Uno och Stella, verkligen sjukt tuffa namn, det var dom som hade namsdag i fredags och igår :) Nu bor dom i mitt fönster.
Gosedjur måste ha namn, så är det bara.

Igår åkte jag med mamma och Kalle och handlade lite, lånade böcker och sjöng med till MJ i bilen :)
När vi kom hem var jag duktig och städade mitt skrivbord och bytte lakan i sängen :) sen kommer jag typ inte ihåg vad jag gjorde resten av dagen ^^ Vet att jag kollade på Thirteen på kvällen och att den var bra, men annars är minnet rätt blankt :)
Idag har jag planerat att dammsuga mitt rum, kleta en lermask i ansiktet och läsa lite :)


Tjiiiiiing :D<3

Kommentarer
Postat av: mars

Näjjjjj! Denna gången har jag faktiskt inte ätit bullar, jag har bara mensvärk :)

Så nu vet du det ;)

Jag kollade på någon film igår på TV400 tror jag det var där Peter Facinelli var med fast han var typ värsta ung :O

Okej filmen var bara från 1998 men ändå x]

2009-08-16 @ 11:11:58
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: marsh-mums

fan va töfft :o

den vill jag också se :D

typ hej göra en egen film när man är 15 liksom :o

jag vill också! :3 xD :)

2009-08-16 @ 12:15:31
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0