"Is it serious? I don't know what to think"

The Phrase That That Pays - The Academy Is...

Trots att jag har inbillat mig att jag inte borde gilla The Academy Is.. så gör jag det. Dom är bra :) Dom gör liksom sån där mysig musik som får mig att tänka på stränder och träd.. och himmel :)
xD

Skolan idag var himla trevlig, på engelskan fick vi hålla på med saker om storbritannien, på datakunskapen satt vi och spelade Röj typ hela lektionen och sen sjöng vi lite på musiken och så vips var dagen slut :)


BoomBoomBoom


Jag är glad :D


Jag känner för att skriva dikter? eller typ.. måla? eller.. jag vet inte.. typ skapa saker :O
Lekaaaa... jag tror att jag ska leka med kritor :)
Aa, det ska jag.. det känns rätt.. kritor.. liksom..

Det är grejer det!


Shmure :DD<3

Kommentarer
Postat av: Marshie

KAKOR!!!! ;d

Jag ÄLSKAR KAKOR!! :D

Jag har Tom&Jerry Kakor. Jag är lycklig. :)

Jag såg inte däjj idag ;( ... men jag såg Noss och babblade med henne LP :)

2009-08-24 @ 20:31:08
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: marsh

HAH-HAHAA!!! Dom är slut!! ;d :D

Jag vill ha meeeeeeeerrrrrrrrrrrrr :)

2009-08-25 @ 18:23:24
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0