Jag ÄR bästis med choklad.

Tjinge barn :)
Den här helgen har varit helt super :D Okej, den är inte slut än men hittills har den varit helt bäst :D
Festen hos Tom igår var jätte lyckad, jag hade sjukt kul och träffade lite nytt folk :)
Idag gick jag upp ganska tidigt för att åka till Laserdome med lite folk från klassen. Vi tog pendeln till Mölndals Bro och sen GICK vi till Laserdome, det tog 40 minuter. Vi skulle egentligen ha tagit spårvagnen men Daniel hade kollat på kartor och grejer och sa att det bara skulle ta typ en kvart att gå.. xD
Men motion är ju alltid bra? :D
Jag, Bryce och Daniel krokade arm och hoppsade en bit också, det var rrroligt :)

Efter Laserdome (som var sjukt kul!) åkte vi tillbaka till Kba och där gick vi till en pizzeria och åt. När vi hade suttit där och haft det trevligt ett tag följde vi Matilda till bussen och sen gick jag, Bryce, Daniel, Johan, Anton och Alexander till kungsmässan. Vi kollade lite saker och spelade Guitar HeroGame Stop en stund :D
När kungsmässan började stänga stack vi hem, fast jag fick hoppa av vid Mums och hämta min moppe som jag hade lämnat där igår :) 
Självklart glömde jag "blippa av" på bussen så jag stannade med moppen vid busshållplatsen hemma hos mig och så blippade jag av på nästa buss som kom där :) 
Jag är duktig (Y)

Nu har jag vart hemma sen typ.. 18.30 och jag har hunnit duscha, måla naglarna rosa och spela Mob Wars :D


Och bara så ni vet "Skipping is the new walking"

LekLek :D<3 

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0