Jag Kärlekar Rise Against <3

Barn, jag är kär, i Savior med Rise Against <3
Den är super bäst :G
Nose och Mums, om ni kommenterar kan ni gärna skippa att babbla om annat jag kärlekar :)
Haha :D
Jag är glad, även fast jag har städat mitt rum hela dagen :O Nu är det typ sjuuukt rent. Jag har 4 stora lådor under min säng där jag typ.. har saker? Iaf, idag har jag varit så duktig att jag har omorganiserat helt i lådorna så att jag kunde klämma ner ännu mer skit :)
Och sen har jag en blå byrå som jag tömde på saker jag inte vill ha längre och så stoppade jag ner alla mina tidningar där ist. Så slipper mina kära Cosmo och VeckoRevyn bli dammiga <3 

Mömsis har hål i magen (piercing i naveln) nu, det vill jag med ha :( Det var jätte fint på Den Mumsige :)
Jag måste försöka ta reda på vad med piercings som pappa har så mkt emot :/ Så att jag kan argumentera emot och övertala honom :D

Smör, jag har huvudvärk så jag funderar på att gå ut lite. Kanske mamma vill gå med mig?
Eller nej fan också, hon ville att jag skulle hjälpa henne med hennes nya hemsida när jag var klar vid datorn :(
Jag får la gå ut efter det eller något.
Kissface :)



http://open.spotify.com/track/46GvKF2TRLAcbtWUv7Exqq

Länk till Savior, för er som har Spotify :)


TjingTjinge :)<3


Kommentarer
Postat av: marsh

Bästa argumentsaket ever;

Det är bäst, totalt kissface i ansiktet du vet, fast i naveln.. det är snyggt som en kyckling med skonsnöre i örat,

och det syns inte överallt för alltid i en evighet. :)

2009-08-30 @ 19:40:44
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: B-ryce

i like the link to one of the best songs ive heard :) such a good band

2009-09-14 @ 20:40:51

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0