"L O V E is just another word I never learned to pronounce"

STARSTRUKK - 3OH!3

Hej barn, idag ska jag antagligen leka med Soap och Mums :) Fast Mums är typ sjuk och jag har tappat bort mitt blodtryck (Y)
Svimningskänslor in my <3
Inte.

Fast just nu sitter vi alla vid våra datorer och snackar med våran bästis Tadde :D Han är super mysig :)
Jag och Tadde pratade om roliga saker igår, t.ex. så är mitt kylskåp en pingvin som heter Herr Jansson :)

Jag ska ta och hälsa på Herr Jansson = Jag ska hämta mat i kylskåpet

Lekte med min profilbild i PHS igår :D


Har ni sett något snyggare eller? xD
Jag gillar starkt att pupillerna och det grejset sitter utanför själva ögat :D

Höhöh, det blir nog inget lekande idag, jag har visst feber ^^
Jääää... xD

Nu orkar jag inte skriva mer :)

Pojke :D<3

Kommentarer
Postat av: SoapSlurp.

Du har inte bloggat än ju ;( Nu.. Nu blir jag ledsen i hjärtat..... :(



Jag är ascool (H)

2009-08-11 @ 16:47:22
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0