"S T A R ... wwhat?"

Lollipop Luxury - Jeffree Star

Tjing :) Den här dagen fick verkligen en bra start, vaknade och kände mig INTE sjuk :D Stack ner hämtade en macka och sen gick jag upp till mitt rum igen, virade in mig i en filt och kollade på Twilight<3
Super mys :)
Nu sitter jag här nyduschad och glad och håller på att bestämma planer för dagen med Tvålen och Mums :)

Igår kollad ejag på Stolthet Och Fördom, jag dog, den var helt bäst<3 Så sjukt bra, minst lika bra som boken <3
Jag vill ha den på DVD :) eller boken, det går också bra :)
Seriöst, jag kan inte sluta tänka på den? x) Jag blev KÄR i den filmen<3

Tjing :G<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0