"Tell me how to stay strong, and carry you home"

I CAN'T DO IT ALONE - 3OH!3

Tjingeling grabbar :D
Blev inte att jag laddade upp Liseberg-bilderna igår. Varför det då, kanske ni frågar er? Jo, för att jag inte ville, kände inte för det bara :)
Men dom kommer i slutet av det här inlägget, så häng kvar :D

Jag gjorde typ inget av det jag hade tänkt göra igår, jag struntade i att dammsuga och åt godis istället. Sen gjorde jag en lermask som planerat innan jag fortsatte dega med godisskålen på magen :)
Fast den där masken kan inte ha hjälpt särskilt mycket, min hy är fortfarande ett jävla katastrofområde.
Menmen, man får vara nöjd med det man har. (fast det är bara som jag säger, jag är INTE nöjd)

Idag har dagen spenderats hemma hos Ronja :D Vi satt och pratade ett tag och sedan satte vi oss i soffan och kollade på Djungel George<3 Han har helt okej magmuskler... abslout inget att klaga på :)
När filmen var slut gick vi upp igen och åt lite medans vi fortsatte prata om allt och inget.

Jag gick hem rätt tidigt för det känns som att jag behöver tänka lite, och typ planera saker inför imorgon. Första dagen på gymnasiet inträffar ju bara en gång liksom :)
Noss och Mums har iaf messat mig om busstider och sånt som är bra att veta, fast jag var så inne i filmen då så jag hängde inte riktigt med x) Får la ta och läsa messen igen och städa upp röran i huvudet :)

8.25
Möta Noss vid stenen som inte finns :)
8.40
Då ska vi ta bussen, tydligen :)



Meeen.. nu kommer Lisebergs-bilderna som utlovat :)


Ååååååka pendeltååg! och ta kort på Sopi-påsar :)


Det var visst inte bara vi som ville in på Liseberg.. x)


Vi åkte Spinrock.. vi åkte seriöst Spinrock... och det var as kul! :D



Min hand på Michael Jacksons handavtryck<3


Sjukt seriöst :)


Noss&Mums, mina bäääästisar<3


Mums posar med stjärnvinsten :D

Och den bilden får avsluta det roliga :)
Jag tog typ inga kort så det var inte så mkt att lägga upp x)
Men ni kanske blir nöjda ändå  LP

Förresten, jag åt för en stund sen.. och jag brände mig i gommen på en illasinnad potatis ;(
Det gör ont, så jag har utnämt potatis till min värsta fiende :/


Tjing Tjong långkalsong :D<3

Kommentarer
Postat av: mums

Ja du är supercool :D

Min idol ;d

2009-08-17 @ 20:39:24
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0