"They said it changes when the sun goes down"

When The Sun Goes Down - Arctic Monkeys

Beeesluuuutsååångeeest!
Jag har gjort lite olika bilder som funkar som header, men jag vet inte vilken jag ska välja :(
Eller egentligen är det bara 2 riktigt olika bilder, men det finns 3 olika varianter av bild nr 2 x) Om ni fattar vad jag menar?
Tänkte att jag tar och laddar upp bilderna i det här inlägget så får ni rösta på vilken ni tycker jag ska ha :D

Bild Nr 1


Bild Nr 2  #1


Bild Nr 2  #2


Bild Nr 2  #3


Om ni klickar på bilderna så blir dom större så att ni kan se ordentligt :D

Nu ska jag gå och käka ibumetin för att jag har äckligt ont i magen och sen ska jag nog typ.. ligga ner ^^
Eller jag kanske orkar pussla lite ^^ kan ju ligga ner på golvet och göra det :)

Mensvärk = inte kul :/

Ha det feeiiint :)<3

Kommentarer
Postat av: Marshie

Jag tycker bild #2 #1 x]

Mensvärk = kasst

Jag borde ha haft mens för typ.. 1,5 vecka sen, men den är inte här? xD Värsta gött :D nu när man inte behöver direkt "oroa sig" för varför den inte har kommit xD

eyy Skulle vi till stan imorgon med Noss? :)

2009-08-03 @ 21:12:35
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: SåseenH

Min mens tog slut för några dagar sen :G:G Glad ^^ Aj äm rösting for the same as MumsetH. Nr 2 #1 x)

2009-08-04 @ 10:53:28
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0