"Can't you see that it's just rainin', ain't no need to go outside"

Banana Pancakes - Jack Johnson

Jag tänker göra en lista över allt jag har gjort idag :D

Jag har...

...vaknat
...messat till Marsh
...ätit frukost vid datorn
...kollat på klockan
...märkt att jag är sen
...duschat
...torkat, plattat och satt upp håret
...sminkat mig
...gått till Noss med ett paraply
...visat Noss hur 'gör flytande' funkar
...åkt bil till Kba
...varit yr, illamående och allmänt dålig
...fikat på Espresso House
...fått ett piller av Marsh
...mått bättre
...handlat saker
...provat sjukt heta skor
...lekt på Bokia
...köpt 4 pennor
...åkt buss
...gått från bussen med Noss
...gråtit
...ätit räkor
...visat inhandlade kläder för mamma och pappa
...bytt om till sjukt snygga blåa mjukisbyxor och en stor grön t-shirt
...käkat mer piller

Och sist men inte minst så satte jag mig här vid datan :)
Kul att läsa en lång lista? Vad bra, då kan jag göra fler i framtiden x)

Nu ska jag redigera en bild på Tyra Banks igen :) Faktiskt samma bild som den där hon var fjortis :D
Laddar upp den sen tror jag :)

Tjingeling! :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0