"WHATEVER!"

United States Of Whatever - Liam Lynch

Hej, jag är glad igen :)
Och jag har ingen anledning till humör-bytet, det bara blev :DD
Har suttit här vid datan och flyttat ALLA mina filer, mappar och andra saker till våran nya externa hårddisk. Det var rätt jobbigt och tog massa tid, jag har verkligen överdrivet mkt bilder ^^
Men nu är allt flyttat och datorn är inte så seg längre :D

Jag känner för att sjunga, det är mysigt :)
Nu sjunger jag med till Banana Pancakes med Jack Johnson :)

Pappa är också glad, han kollad ei tidningen och såg att det skulle vara ett program om öring-fiske sen x)
Tänk att han blir glad av att tänka på fisk?

Jag tänker på fisk nu.. jag känner mig inte särskilt fisk-glad? x)
Fisk är nog inte riktigt min grej. Förutom att äta då :)


Känner för att ladda upp en trevlig serie från explosm :)



Den gillar jag <3


Lek snällt :)<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0