"Yeeeeaaaahhhhhh Yeeeeahhhhh Yeeeaahhh YeeeaH!"

Lithium - Nirvana

Jag valde verkligen en sjukt intelligent del av låten att ha som rubrik (Y)

Hej förresten :D
Idag har det varit trevligt, vaknade av att Kalle och Pappa spelade Metallica as högt. Och så hade jag precis drömt att mitt rum var utbyggt och sjukt snyggt :D Gick ner och käkade frukost/lunch med pappa och läste lite, såg att det var sol och blev bara helt glad :D Så jag stack ut och plockade blåbär och så bakade jag blåbärsmuffins. Av blåbären som blev över gjorde jag glass som blev jätte god och sen städade jag köket :)
Efter det gick jag ut och satte mig i solen, myste lite med hundarna och skrev saker i min nya kalender med mina nya tushpennor :D
Senare gjorde jag mackor med ost, sallad och paprika och så satte jag mig på trappan och åt dom och läste Illustrerad Vetenskap. Jag fick reda på att direkt efter Big Bang så var universum en vätska, slå det ni x)
Kollade även på när pappa jobbade och flyttade stenar för att bygga en mur, jag låg och solade på en sten-grej och kom med massa bra råd :)
Någon gång där kom mamma hem och vi lagade middag tillsammans och sen gick vi på promenad :)

Extremt mysig dag :D

Orkade inte ladda upp alla bilder jag redigerade igår men jag tänkte att jag kunde ladda upp dom nu :P


Eva Longloria är sjukt seriös :)



Eddie Murphy mår inte så bra :/



Keanu Reeves känner sig lite feminin :)



Zac Efron är hög :D

HAHAHAHAHAHAHA det var verkligen sjukt kul att göra Zac xD
Visst blev han helt uuuunderbar? :D

Ska redigera lite fler bilder nu tänkte jag, känner att jag har en behov-av-att-redigera-bilder-period just nu x) Precis som min måste-pussla-varje-dag-period för ett tag sen :)
Om jag börjar med ngt som jag tycker är kul fastnar jag liksom ^^

Tjeeuuw :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0