"You see, I've never met a girl just like you"

Streetwalker - Michael Jackson

Tjenixen igen, här sitter jag fortfarande framför datorn, hade tänkt gå iväg och leta efter kameran nu men det sket sig :) För att mamma precis har tvättat golvet och då får jag inte gå härifrån så att det blir fotavtryck överallt.
Jäää... det betyder att jag måste stanna här mot min vilja tills det har torkat x)
Jag är hungrig också.. men jag kan inte ta mig till köket utan att gå på golvet.. som jag inte får gå på..
Vilket innebär att jag får fortsätta vara hungrig ett tag till.

Mamma satte på musik också, och nu vill jag byta låt, men det går ju inte det heller.. så nu får jag sitta här och tvångs-lyssna på I Just Can't Stop Loving You med Michael Jackson på spanska.
Den är jätte trevlig på engelska.. men spanska... det blir bara fel x)

Äh, jag tar och redigerar lite bilder medans jag väntar.

Ses sen :D<3

Kommentarer
Postat av: marshuuie

Hahahah Michael Jackson på spanska? xD Hahah det vill jag höra xDD Låter värsta skevt ju..

2009-08-16 @ 13:28:45
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0