Födelsedag

Hej killarrrrr (sägs med ett Morr) (bara för att det är kul..) (liksom..)

...?

Okej, hej, idag fyllde min bror 19 så vi har fikat och grejat, supermys (:
Momor var här och åt tårta med oss och sen har jag suttit och varit osocial med adtorn här på mitt rum och bara kollat massa videor på Smosh.com. VÄRLDENS COOLASTE HEMSIDA.
Älskar Smosh (:

Vad har hänt mer dom senaste dagarna?
Shoppade och sov hos Mums i söndags, Näsis var också med och langade roligheter. Vi gjorde massa saker, spelade spel, åt glass, rakade varanderas ben, läste tidningar och lockade håret m.m.

I måndags när jag kom hem från Mumsigheten blev det film och barndoms-prat med Ronja. Himla trevligt må jag då säga :)

Igår bar det av in till Kba med pappsen för agtt göra lite ärenden och sen åt vi lunch i ghettot (Hålabäck) :D
När vi var klara var pappsen snällheten själv och skjutsade hem mig till Bryce.
jag och Bryce kollade på Smosh (han är tipsar'N liksom) och hade det trevligt. Skypade lite med hans familj också, jag vill också ha en webbcam :^^ Det är rrroligt (:



O-kejj, grabbers, nu har ni fått en liten uppdatering, jag tänker nu langa mig ner för trappen och påminna mamma om att klockan 18.00 känns som en himla bra tid att färga mitt hår. Inte sant?

Tjiiiiiiiiiiing :=

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0