Hår-kompisen Leker Titt-ut

Hej bästisar (:

Idag har jag typ inte gjort något alls, som vanligt. Skola är det bästa som finns (:

Jag har langat hit kamerasladden iaf så jag tänte att ni ju kunde få se hur jag ser ut i mitt korta bruna hår (bara 5 veckor efter att jag färgade och klippte av det, woooh!)



Sjukt tuff är jag (:
Känns inte alls ego att skriav ett helt inlägg bara för att ladda upp en bild på mig själv?
Jaja, ibland får man väl vara lite ego dårå 8D

När jag ändå höll på och laddade in bilder och så passade jag på att phs:a lite.
Sjukt koolt (:
(inte alls)



Jag tänkte just på att båda bilderna egentligen visar väldigt lite av håret?
Är jag typ väldens sämsta fotograf eller?
:@

Aja, skit samma, jag misstänker att ni nog ändå ser skillnade jämfört med hur det var innan (:


HÄÄÄJJ.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0