Innan Twilight Night

Hallå Sakerna (:
Dte har varit rätt kass uppdatering nu det senaste för att jag har inte kunnat komma in på blogg.se på datorn hemma. Så nu står jag här på biblioteket och bloggar (:

Om 1 timme är det Twilight Night nere i svarten. Vi ska typ fika och prata om twilight :D Jag vet inte så mycket mer men det kanske blir någon "aktivitet" eller något (:
Helén, en tjej som gick på konsten förut, har vart med och arrangerat så henne får jag nog träffa ikväll :)

Jag orkar inte stanna hela kvällen (till 8) så pappa hämtar mig 7 och då ska jag hem och bara ta det lugnt, jag är så sjukt trött ^^

Okkkk, ha det mys och lek lugnt.

Gås.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0