JULAFTON

Hej Killar.

Måste säga att det känns aningens knep att blogga på julafton, men jag har inget annat för mig så då kan jag lika gärna göra det (:

Dagen igår med bästisarna var supermys, vi bytte paket, fikade och sen färgade jag Nossies hår. Det blev jätte fint mörkbrunt, men lite, lite skiftningar mot lila nästan :)

Sen på kvällen kollade jag på Gladiator och den var helt sjukt sorglig tyckte jag, alla bara dog och var dumma. Så jag satt och grät mestadelen av tiden. Kool tjej (Y)


Idag när jag vaknade hade jag får lite godis och två trisslotter i min julstrumpa (vann ingenting, som vanligt. Jag har faktiskt aldrig vunnit på en lott :o) Sen så blev det klä på sig lite snabbt och sätta glitter i håret eftersom jag skulle jobba idag.
Det var rätt halt ute så jag fick mest leda cykeln men det gick bra ändå :)
Vi ska jobba imorgon, lördag och söndag med så det kommer bli en del pengar. GILLAR.

Tänkte fråga bästisarna om lördag kanske skulle kunna vara en trevlig dag att åka in och shoppa? (:


Efter jobbat åt vi julmat och hade det trevligt, kollade Kalle Anka som vanligt och jag älskade det lika mycket som alltid. Traditioner är min grej :)

Julklapps öppningen var också kul, fick en del fint. Som t.ex. en Fiberwig mascara, en sjukt stor kudde, doftljus, Shepherd tofflor (übermysiga!), Stolthet och Fördom på DVD och presentkort :)
Mamma sa att jag skulle ha fått en klocka också om det inte var så att hon inte har minsta lilla aning om vad jag vill ha för någon (även om jag hade beskrivit det på min önskelista :P) så jag ska försöka hitta en själv i helgen.
Fast det är inte direkt konstigt att mamma inte vet exakt vad jag vill ha, för det vet jag ju inte ens själv.
Men det blir nog bäst om jag köper en själv :D


Lite bilder från idag


Gran, Paket, Dammsugare, Suddigt :)


Mamma och mys med ljus.


Tuff Papps.


Kajsa öppnar paket (:


Bror gör iordning för att spela Yatsy.


Ohja, Tofflor :))


Kool Tjej 8)


Bilderna är suddiga, i know, men så är det när kameran är gammal och dum (:

Tjinge, hoppas alla har haft en überbra julafton :D

Hejhej<3


Kommentarer
Postat av: Marshie

Men jag vill shoppa tidigare ju xD

2009-12-24 @ 21:18:22
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Marshie

* TÄNKTE FEL isdsdm |



Vill visst leka in L;rdag >G



Oj vad h'nde med tangentsaken_ >O



Kasst...... >}}

2009-12-24 @ 22:52:58
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Marshie

ÅÅÅÅÅH ja. :)

Jag tycker. :)

2009-12-26 @ 16:01:29
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0