JULLOV :DDDD

ÅH JA! LOV!

Hej killar, en annan är på BRA humör (:
Idag var det julavslutning, först var vi i teatern och kollade på folk som dansade och lite olika grupper som sjöng och spelade prylar :) Sen vandrade vi upp till ett klassrum där vi fick kakor som några i klassen hade bakat och av lärarna fick vi clementiner, pepparkakor och julmust. Gott (:
Vi hade även julklapps-byte. Jag fick Daniels paket, det var ett par suuuupertuffa göasögon som var formade som stjärnor. Julia fick min present, en rosa, glittrig penna som det stog "min penna" på 8D

När det var slut och alla lärare var kramade gick jag och letade fram Mumsigheten som satt gömd vid en pelare i entrén. Jag hejdåade Bryce och grabbsen och så bar det av mot simhalls-cafét för att väntade på Snuvan.
Hon dök upp efter en stund när hon kom tillbaka från sitt förrädar-uppdrag på Karma. (Hon fikade med sina andra vänner.)
När vi väl hade fipplat med pengar, bytt om till bikini, langat in oss i dushar osv. körde vi vattengympa i en lite cirkel och sen simmade vi MASSOR :D
Vi var faktiskt helt fantastiskt duktiga 8]

Vi hann även med en sväng till biblioteket, jag fick Mumsen och Näsan att låna några av mina favoritböcker :D Mums lånade Impulse som är en helt sjukt bra bok jag läste i våras/somras :G 
Jag fick tag på tredje It Girl-boken och HP4 på engelska på ljudbok.
Jag är medveten om att jag har läst HP4 sisådär 7 gånger innan, men jag vill ändå lyssna på den på ljudbok :D 

Nu har jag varit hemma ett tag och bara chillat framför datorn med lite Pringles och mjölk (: 


Pappa: *grejar med en pärm ovanför mitt huvud*
Jag: "Vad gör den?" (den = pappa)
Pappa: "Tar fram en pärm" *drar fram pärmen*
Jag: *pärmen kommer mot mig* "Oj. Blir attackerad."
Pappa: "Mm"

Varför sa han bara "Mm" när han kastar pärmar i huvudet på mig? :o
Jag tror inte han bryr sig om att jag blir brutalt pärm-mördad. Han bara Mm:ar och vandrar iväg :^^



Men O-kejjjjjjjj... nu ska en annan sluta tråka ut er och starta Phs istället (:


KK

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0