KlarKlarKlar Som en Katt

TjingisPingis

Engelskan är fääärdig (:
En Folhis är glader.

Jag känner att jag blir rätt påverkad av vad Herr Pojkvän säger, till exempel så sitter jag just nu och lyssnar på tysk hårdrock. Och jag GILLAR DET.
Oomph heter bandet, Das Letzte Streichholz och Labyrinth är lekis-bra låtar (:

Fast nu bytte jag till SOAD ist, Toxicity är myyyyyyycket mys :G


Jag tog ett kort på mig själv i måndags, för jag tänkte att ni skulle få se mitt hår, var ju ett tag sen jag klippte och färgade men ni har fortfarande bara sett bilder när jag fortfarande är blond (:
Fats nu är det ju så att ni kanske inte får se bilden precis just nu. För jag har inte kamerasladden här och hur ska jag klara den svåra utmaningen att gå upp för hela trappan? Och sedan lyfta armen för att knacka på bror Kalles dörr?!
Det är ett på tok för riskfyllt uppdrag, jag väljer att ladda upp bilden en annan dag ist (:


Så, Lek Lugnt nu :D


Bord.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0