MysHelg

Åh Hej Grabbs :D

Jag är typ massa glad, min helg har vart hur chill som helst.
Började med att sova över hos Mums i fredags. Hon, jag och Noss var hur trötta som helst så vi låg bara och degade till idol och myste. Sen sov vi i Mums pärons säng för dom var inte hemma. Sjukt gött att sova i en så stor säng (:

Sen igår när jag kom hem fick jag pyssel-lust så jag började göra smycken med mitt gamla pärl-set jag har. Efter det bakade jag och mamma lussebullar och lyssnade på julmusik.
På kvällen gick vi hem till våran granne Micke för att Ronjas plastbrorsa Isak fyllde år. Helt sjukt att han redan är 13 :o Iaf så fikade vi lite och jag pratade med Jessica (Isaks mamma) om college i USA för hon har nämligen bott och studerat i USA. Så jag fick massa trevliga tips. Ni kanske inte vet det (vet inte om jag har sagt det på bloggen?) men jag har planerat att plugga på college i USA efter gymnasiet. Ska gå till SYO:n på skolan efter jullovet och fråga hur man skaffar stipendium.

Idag började jag dagen med att äta en lussebulle till frukost, satt lite snabbt och kollade FB sen gick jag ut med Ebba. Det var kallt och soligt och fint i skogen (: Jag var hetast ever med mjukisbyxor och mammas stövlar.
När jag kom in igen började jag slå in julklappar och pyssla lite. Gjorde även klart ett armband jag började på igår. Jag blev ganska nöjd, ska ta kort på det imorgon om jag orkar.

När mamma kom hem från sin hundkurs bakade vi pepparkakor och gjorde pepparkakshus. Jag gjorde ett modernt hus med platt tak och grejer :)
Och jag tog faktiskt kort på det! (rätt ovanligt att jag orkar langa fram kameran)

   
Så ser det ut, komplett med granar och ved i trädgården (:

Jag känner att den här helgen har varit riktigt produktiv, jag har till och med gjort min franska läxa :o
Nu kan jag bara dega sista veckan och sen är det looooov, i TRE veckor 8D


Lek Lunnngt :D

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0