PÅ PRIMA HUMÖR MINSANN

Hell-o (:

Oh vad jag är glad, jag bara.. mår helt bra :D
Fast jag är lite småtrött, blev inte att jag somnade förrän 06.00 imorse, det var så roligt på Skype :)

Nu när jag ändå bloggar kan jag ju berätta lite om hur chill min helg har varit hittills. Den har vart übermys (:

Igår vaknade jag vid 12 och då gick jag ut i skogen med kameran och tog lite kort, det var så himla fint med frosten på träden och solen och så.
Sen åkte hela familjen hem till mormor på julmiddag. Som varje år åt vi tills vi dog, och sen åt vi lite till. Vi spelade yatsy och lämnade julklappar och jag fick lite ramar, akvarellblock och ett skissblock :)

Idag har också vart en himla chill dag. Vaknade ca 12.30, gick ner och satte mig med It Girl framför brasan. Sen gick jag upp på mitt rum och pysslade lite, paketade in presenter och målade med akvarell. Jag har inte målat på hela hösten så jag kände att jag fick ta tag i det med ett av mormors akvarellblock.
Medans jag grejade har jag lyssnat på HP4 och bara gillat allt :D

Nu efter middagen gjorde jag och mamma mandelmassa (som blev sjukt god) och imorgon tänkte vi rulla den till bollar och doppa i choklad. Åh, jag gillar.

Förresten grabbs, ni borde lyssna på Whose Dog Is Dead av Rob 'N' Raz Circus och Fireflies av Owl City.
Nya favoritlåtarna minsann :)


Nu tänker jag kolla Facebook och kanske starta upp Phs en stund. Mys.


Spring långsamt.

Kommentarer
Postat av: marshie

Simma lugnt.

2009-12-20 @ 20:19:43
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0