Som En As Snabb Banan

Hej (:

Jag vill inte, vill INTE, VILL INTE, nej jag vill inte göra engelska 8]
Men jag måste, för att den dumma saken ska vara klar imorgon. Kassa skol-folk som håller på och ger en läxor. Jag gillar't inte. Inte alls.

Och en sak till jag inte gillar är att beställa från internet. Nu skulle jag lugnt och stilla beställa lite hemligheter till jul men vad händer? Det krånglar ofc. Jag skulle skaffa fram EN hemlighet, men så kan det ju vara så att en annan är liiiite oteknisk och råkar dubbelklicka på fel ställen. Sen kanske jag bara råkade glömma att dubbelkolla vad jag gjorde.
Så nu sitter jag här med ett bekräftnings-mail som säger att jag har beställt TVÅ hemligheter :@
Men mammsen ska försöka ringa lite grabbs och fixa till hela hemlighets-krångel-röran.

Inget sånt här hade uppstått i en vanlig affär, där hade jag inte bara råkat slänga upp en extra hemlighet på disken. Och om jag nu skulle ha gjort det så skulle jag kunnat hojta till lite snabbt så hade det fixat sig, och den överflödiga hemligheten hade kunnat få glida tillbaka ner i någon låda eller upp på en krok eller så.

Men okkkkk, det ordnar sig nog (:


Nu måste Folhiet langa fram engelskaboken och skriva ett brev till sin 16-åriga son/dotter och säga hur den ska uppföra sig 8]


Katt På Burk.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0