TV:n sa just att vithajar har gelé i huvudet för att hitta pingviner.

Hej (:
Vad leker?
Här leker spotify och facebook, minsann.

Imorse lyckades jag försova mig, jag hade somnat på telefonen igår innan jag hann sätta alarmet. Men jag skuttade upp ur sänger i racerfart och gjorde mig iordning sjukt fort och spurtade ut till cykeln. Försökte äta frukost på vägen till Noss men jag kan säga att det inte gick något vidare så jag fick stanna cykeln och trycka i mig mackan innan jag langade mig vidare :) 

Även om jag försov mig var det rätt positivt, för det gjorde att jag inte hade tid att tänka på hur mycket jag verkligen inte kände för att sälja, och sen så tjänade vi himla bra också. Pengar får en alltid på bra humör :)

Sen har jag inte gjort något intressant alls resten av dagen tror jag? Eller jo, innan jag cyklade hem från Noss åt jag Banan/Lime fil med Loops 8]



Meddelande till alla intresserade: Jag har nu införskaffat den efterlängtade chokladkalendern. Paniken är över.



Okkkkkkkkk, en annan har inget mer att säga (:



Löksås.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0