VINTER!

Ohja!

Det SnöSnöSnöööar! :D

Det har snöat hela natten så det är typ, massa snö ute nu :D

Jag vill gå ut och vara überkool i snön, men nu är det ju så att jag inte har några skor som tål vatten. Mina converse blir nog inte jätte glada om dom tvingas leka där ute.
Men som tur är så har man en mamma som ägen tusentals olika stövlar, där kanske man kan få lov att låna lite :)

Jag har precis gjort en WeeMee till Skype förresten.



Überkool, Überlik, i know 8D

Jag blev helt överlycklik när jag såg att man kunde välja Team Edward och Team Jacob tröjor. Fick aningens beslutsångest men tillslut blev det Edward :)
Hittade även en hög med väldigt Folhiga böcker och upprullade jeans som jag hade hela sommaren typ (:
Alltså blev resultatet ganska "mig" :D


HejjHejj :D


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0