Fredag :)

Tjena, tjena mittbena :D
Det är fredag idag :) Det känns bra, även om jag är ledig varje dag så känns fredagar mysigt :D
Har inget planerat idag, ska kanske lyssna mer på HP och börja på ett nytt pussel :P Eller så läser jag mer i Leader Of The Pack av Kate Cann som jag började läsa förut :)

Lekte inte med Nossie igår, hon kom hem från jobbet typ sent och ingen av oss pallade att leka då. Så jag kollade på Ocean's Twelve med mamma och pappa ist :) Vi poppade popcorn och myste.
När filmen var slut hade mamma somnat i soffan och jag och pappa kollade en stund på Ultimate SurvivalDiscovery :)

Nu lyssnar jag på Humpa Dumpa Dryck med Markoolio :) Den är tuff :D
Fast nu bytte jag, till Addicted med Saving Abel :G Den är as bra<3

Tjingeling :D<3


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0